İzleyiciler

13 Ağustos 2015 Perşembe

Çok karışık el işlerim









Merhabalar, bu yazımda temmuz ayı içerisinde ördüğüm projelerimi paylaştım .
1. Ve 2.resim Nildam için yaptiğım minik baykuş kolyesi 
3.resim en sonunda bitirmeyi başardığım güllü kırlentim 
4.resim Nildam icin annemin ördüğü yazlık elbise ve takım olsun diye benim ördüğüm çanta şapka 
5.resim hepumutlumutlu projesi icin minik losemi hastasi bebislere hediyelerim
6.resim negro bebeğim ilk defa peruklu bir bebek denedim ve bu son olsun dedim😂😂
7.resim aslında kızı kumlarda oynarken annesi de kitabını okur pozuydu.Amaç kitap ayracımızı göstermek efenim.
8.resim bahcemde şöyle güzel bir poz alayım dedim eskiden ördüğüm kaktüslerim bebisim salyangozum süs evim ve yaptığım mamalar ....
İste böyle bir sonraki yazımda super kahramanlar var yapılışlarıyla canlarım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...